آغاز عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در شهرستان خمیر

هرمزگان(پانا)-مدیرآموزش و پرورش شهرستان خمیر از آغاز عملیات اجرایی دو طرح آموزشی در شهر رویدر و روستای جیحون از توابع شهرستان خمیر خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی دو واحد آموزشی در شهرستان خمیر

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، محمد فولادی افزود: آموزشگاه متوسطه اول ۹ کلاسه زینبیه رویدر در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع توسط خیریه مرحوم عایشه عباس اسماعیل و با تلاش و پیگیری محمد امین عبادی و علاءالدین عزیزی ازبانیان امورخیر، ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود 180 دانش آموز از این فضای بزرگ آموزشی بهره مند خواهند شد، ادامه داد: آموزشگاه زینبیه رویدر در شمار مدارس فرسوده و تخریبی استان است که بیش از 30 سال قدمت دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر همچنین گفت: دبستان سه کلاسه روستای جیحون نیز با زیربنای 150 متر مربع از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ساخته خواهد شد و 75 دانش آموز از این فضای آموزشی نوساز استفاده خواهند کرد.

فولادی با بیان اینکه هم اکنون 46 کلاس درس خیری، مشارکتی و دولتی با یک نمازخانه در شهرستان خمیر در حال احداث است اظهار امیدواری کرد 50 درصد این فضاها برای مهر امسال افتتاح و مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد.

وی در پایان از همراهی خیرین نوع دوست و مسوولان استان و شهرستان در این آیین و توجه ویژه به توسعه فضاهای آموزشی در منطقه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار