پس از فرانسه؛ بریتانیا هم در مقابل ایران عقب نشست

تهران (پانا) - سفیر ایران در بریتانیا اعلام کرد که شرکت خدمات پست این کشور با حدف بیانیه قبلی درباره جلوگیری از صدور مراسلات به ایران از موضع خود عقب نشینی کرده است.

کد مطلب: ۹۰۷۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پس از فرانسه؛ بریتانیا هم در مقابل ایران عقب نشست

حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توئیتر خود نوشت: «شرکت خدمات پست بریتانیا در یک عقب نشینی و باحذف بیانیه قبلی،اعلام کرده که "در حال حاضر به‌دلیل مسائل اجرایی امکان صدور مراسلات به مقصد ایران را ندارد و بدنبال حل بسیار فوری مسأله است". سفارت برای حل فوری مسئله با مقامات ذیربط در تماس است و هر تحولی را باطلاع هموطنان عزیز خواهد رساند.»

سفیر ایران پیش از این نیز اعلام کرده بود که سفارت ایران در بریتانیا در حال پیگیری موضوع است که دولت این کشور قرار بود تا امروز (دوشنبه ) این مسأله را روشن کند.

بعیدی نژاد اعلام کرده بود که در صورت طولانی شدن مسأله سفارت برای شهروندان ایرانی مقیم بریتانیا راهی را برای تبادل مرسولات در نظر خواهد گرفت.

عقب نشینی بریتانیا در حالی است که فرانسه نیز روز گذشته با پاک کردن توئیت‌های سفیر این کشور در آمریکا درباره برجام ناچار به عقب نشینی در مقابل ایران شد.

فرانسه بعد از واکنش معاون وزیر امور خارجه و احضار سفیر این کشور در تهران سفیر خود را مجبور به پاک کردن توئیت‌هایش علیه ایران کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار