نخستین مرکز فوق تخصصی ناباروری دولتی استان اردبیل کار خود را آغاز کرد

اردبیل (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از آغاز به کار نخستین مرکز فوق تخصصی ناباروری دولتی استان اردبیل زیر نظر علوم پزشکی استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مرکز فوق تخصصی ناباروری دولتی استان اردبیل کار خود را آغاز کرد

محمدرضا رضایی بنا در حاشیه بازدید از آغاز فعالیت نخستین مرکز فوق تخصصی ناباروری دولتی استان اردبیل اظهار داشت: زیر نظر علوم پزشکی استان، نخستین مرکز فوق تخصصی ناباروری دولتی استان اردبیل کار خود را آغاز کرد که این مسئله تداوم بخش درمان ناباوران خواهد بود .

او بیان کرد: ارائه خدمات تشخیصی و درمانی ناباروری و بیماری‌های مرتبط با تولید مثل و باروری جزو برنامه‌های اساسی این مرکز است و از ظرفیت پزشکان متخصص و فوق متخصص در این مرکز استفاده می‌شود تا امکان باروری به زوج‌های نابارور داده شود و پشتوانه مناسبی برای این زوج‌ها به حساب می‌آید .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای انجام روش‌های درمانی امکان درمان مراجعین نابارور به مرکز درمان ناباروری را فراهم می‌کند که از جمله این موارد می‌توان به امکان انجام عمل‌های تشخیصی و درمانی از جمله هیسترسکوپی و لاپاراسکوپی در بین زنان و مردان اشاره کرد .

رضایی‌بنا تصریح کرد: بهره‌مندی از مزایایی از جمله دریافت هزینه با تعرفه دولتی سبب می‌شود که کلیه زوج‌های مراجعه کننده به این مرکز که دارای شرایط مربوطه باشند از تعرفه‌های دولتی بهره‌مند شوند که این مسئله برای ما حائز اهمیت بوده و می‌توانیم افراد مستعد را زیرپوشش و چتر حمایتی قرار دهیم .

او بیان کرد: امیدواریم بسترهای ایجاد شده امکان باروری را به زوج‌های نابارور بدهد و در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم که در استان اردبیل هیچ زوج ناباروری مشاهده نمی‌شود و تجهیزات و امکانات لازم برای تحقق این مهم فراهم شود که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی و مهم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار