استاندارکرمانشاه:

اولویت استان رفع مسئله بیکاری و توجه به معیشت کارگران در واحدهای تولیدی است

کرمانشاه (پانا) -استاندار کرمانشاه گفت: اولویت استان رفع مسئله بیکاری و اهمیت به معیشت کارگران در واحدهای تولیدی است.

کد مطلب: ۹۰۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اولویت استان رفع مسئله بیکاری و توجه به معیشت کارگران در واحدهای تولیدی است

نشست تعدادی از سرمایه گذاران و اعضای بانک ملت از متولیان بحث واگذاری واحد صنعتی کرپ ناز با استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری، فرماندار هرسین، مدیرکل سازمان صنعت، معدن تجارت و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار گردید.

در ابتدا بازوند استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت احقاق حقوق کارگران این مجموعه، عدم تعدیل نیرو، بکارگیری نیروی انسانی موجود و افزایش توان این مجموعه با تکیه بر ظرفیت های بومی خاطر نشان ساخت: کرمانشاه به لحاظ منابع انسانی دارای پتانسیل های بالا و ارزشمندی است که لازم است به این موضوع مهم توجه ویژه گردد.

وی با اشاره به لزوم اهمیت چگونگی واگذاری افزود: مبنای ما آغاز بکار این مجموعه و اشتغال زایی آن است، چرا که اولویت استان رفع مسئله بیکاری و اهمیت معیشت کارگران این مجموعه است.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از آغاز بکار مجدد این واحد در صورتی که اهلیت خریدار در کمیته مربوط تایید گردد، اعلام داشت، خط قرمز ما منافع مردم و استان است و در این راستا با کسی تعارف نداریم، اگر خریداران مذکور توان اجرایی راه انداختن این مجموعه را دارند، طبق ضوابط عمل کرده و ما از ارتقای ظرفیت تولیدی این واحد استقبال می کنیم.

خریداران طرف قرارداد و نماینده بانک ملت و همچنین مدیران کل صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز نکته نظرات خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار