تشریح برنامه های اجرایی بزرگداشت مقام معلم

بجنورد (پانا)- معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در گفتگو با پانا ، اهم فعالیتهای قابل اجرا در هفته معلم را تشریح کرد .

کد مطلب: ۹۰۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های اجرایی بزرگداشت مقام معلم

علی قلیزاده ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد اظهار داشت: یکی از برنامه های هفته معلم، زنگ سپاس معلم است که در محل کانون فرهنگی - تربیتی شهید باهنر با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: دیدار باامام جمعه وخانواده محترم شهدای فرهنگی ، بیماران صعب العلاج فرهنگی از دیگر برنامه های هفته معلم می باشد هم چنین اجرای همایش پیاده روی همگانی که هرساله به مناسبت هفته معلم از شهرستان بجنورد به مقصد مجموعه تفریحی بش قارداش انجام می گرفت ، صورت می پذیرد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنوردبا اشاره به تقدیر و تشکر از معلمان پویا گفت: یکی از برنامه های مرسوم هرساله تقدیر و تجلیل از معلمان پویا و نمونه در مقاطع و سمت های مختلف است که در هفته معلم بصورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

قلیزاده برنامه گلباران مزار شهداء ، اجرای جنگ شادی، مسابقات ورزشی همکاران فرهنگی، بازیهای بومی - محلی ، جشنواره غذا، برپایی نمایشگاه را از دیگر برنامه های بزرگداشت مقام معلم و هفته معلم برشمرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد یاد آور شد امسال به پیشنهاد آموزش وپرورش شهرستان بجنورد ، سید احسان سیدی زاده یکی از چهره های فرهنگی و پیشتاز در امر کتابخوانی می باشند، بعنوان معلم ماندگار تقدیر خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار