برگزاری گردهمایی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکزغیردولتی استان اردبیل

اردبیل (پانا) - گردهمایی اعضای شورای هماهنگی موسسین مدارس و مراکز غیردولتی استان با هدف کمک رسانی به هموطنان سیل زده در مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکزغیردولتی استان اردبیل

در این گردهمایی مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به حجم بالای خسارات سیل و ضرورت حمایت همه جانبه از هموطنان گفت: باید زمینه ای فراهم کنیم که همه مردم درجمع آوری کمک هاینقدی و غیرنقدی مشارکت داشته باشند و در این راستا اقدام بر اساس روش واحد، موثرترین روش در جهت تسریع و هدفمندسازی ارسال کمک ها می باشد.

احمد ناصری با تاکید به فراهم شدن زمینه دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی همکاران فرهنگی و دانش آموزان، تصریح کرد: فرهنگیان سراسر استان می توانند براساس دستورالعمل ارسالی اداره کل به مدارس، در کمک رسانی های به فرهنگیان و دانش آموزان سیل زده کشور از طریق اختصاص بخشی از حقوق خود به این امر خداپسندانه، مشارکت نمایند.

او ارائه خدمات در حوزه‌های بازسازی مدارس، کمک به فرهنگیان و دانش آموزان آسیب‌دیده در این حادثه و آمادگی برای حضور دانش آموزان استان های سیل زده در اردوهای آموزشی و مشاوره ای در استان اردبیل را از دیگر اقداماتی برشمرد که قابل برنامه ریزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن استقبال از پیشنهاد حضور داوطلبانه مشاوران استان در مناطق سیل زده کشور، این مهم را در راستای کاهش استرس‌های ناشی از این حادثه مثبت و موثر دانست.

حسن نوعی اقدم از اعضای شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکزغیردولتی استان نیز تصریح کرد: پس از جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی ضمن هماهنگی با جمعیت هلال احمر کمکهای نقدی به شماره حساب مورد نظر واریز و کمکهای غیر نقدی نیز به طور مستقیم و یا از طریق مراجع ذیصلاح به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد .

روسای شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی استان در این جلسه مساعدت حداکثری موسسان و مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی استان را به هموطنان سیل زده کشور خاطرنشان کرده و تاکید کردند به منظور عملیاتی شدن کمک به حادثه دیدگان سیل اخیر، ضروری است با اطلاع رسانی مناسب نسبت به جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی اقدام شود .

در این جلسه موسسین مدارس و مراکز غیردولتی ضمن ارائه نکته نظرات خود، برای هرگونه مساعدت و همیاری اعلام آمادگی نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار