کمک رسانی به سیل زدگان یک وظیفه ملی است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: مساله کمک به سیل زدگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بایستی در آموزش و پرورش یک حرکت گسترده و یکپارچه ایجاد شود، چراکه در شرایط فعلی کمک به هموطنان یک وظیفه ملی است.

کد مطلب: ۹۰۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک رسانی به سیل زدگان یک وظیفه ملی است

احمد ناصری در جلسه هماهنگی کمک به سیل زدگان افزود: اختصاص شماره حساب واحد جهت واریز کمک های نقدی و همچنین مشخص نمودن کانون فرهنگی و تربیتی عصمت اردبیل برای جمع آوری کمکهای غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان از اقدامات خوبی است که ان شااله نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

اوخاطر نشان ساخت: اقلام مورد نیاز با اولویت هایی که هلال احمر مشخص می کند جمع آوری و جهت ارسال به استان های سیل زده در اختیار جمعیت هلال احمر قرار خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: به منظور کمک رسانی دقیق و منظم، هماهنگی کامل با جمعیت هلال احمر انجام خواهد شد.

ناصری افزود: استفاده از ظرفیت تمامی تشکل های دانش آموزی در مدارس به منظور ایجاد یک فضای مثبت و معنوی مورد انتظار است.

او با اشاره به برگزاری نمادین برنامه " سیل مهربانی" در مدرسه امام حسن المجتبی (ع) ناحیه یک اردبیل همزمان با سراسر کشور، خواستار اجرای برنامه مشابه در تمامی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان نیز ضمن اشاره به اهمیت هماهنگی و یکپارچگی در جریان جمع آوری کمک به سیل زدگان اظهار داشت: در همین راستا و با هدف توجیه طرح، جلسه ویدیو کنفرانس با حضور مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق برگزار خواهد شد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی گفت: استفاده از ظرفیت تمامی بخش های اداری بویژه سازمان دانش آموزی و سایر تشکل های دانش آموزی از جمله اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی و ... مورد توجه بوده و در همین زمینه هماهنگی های لازم انجام شده است.

در این جلسه پرویز اصغری مدیر سازمان دانش آموزی استان نیزازآمادگی کامل این سازمان مبنی برکمک رسانی ومشارکت همه جانبه در جمع آوری کمکهای نقدی وسایر اقلام موردنیازبرای هموطنان سیلزده خبرداد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار