مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:

پایانه مسافری سرو تابستان امسال به بهره برداری می رسد

ارومیه (پانا)- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: سالانه 4 میلیون تردد از پایانه های مرزی آذربایجان غربی انجام میشود.

کد مطلب: ۹۰۷۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پایانه مسافری سرو تابستان امسال به بهره برداری می رسد

ارسلان شکری در بازدید استاندار آذربایجان غربی و سفیر ترکیه درایران از پایانه مرزی سرو با ارائه گزارشی از روند ساخت و توسعه پایانه مرزی سرو گفت: ایران 23 پایانه مرزی دارد که از این تعداد 5پایانه مرزی در آذربایجان غربی واقع شده است و از این تعداد، 3 پایانه به صورت مستقیم و یک پایانه به صورت غیرمستقیم با کشور ترکیه در ارتباط است.

وی ضمن اشاره به اینکه پایانه مسافری سرو در حال توسعه و تکمیل است، گفت: طرح توسعه این پایانه در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مسافران مرزی در حال اجرا است که پیش بینی می شود در اوایل تابستان امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: سالانه 4 میلیون تردد از پایانه های مرزی آذربایجان غربی انجام میشود که 3 میلیون نفر از این تعداد را تردد در مرزهای ایران با ترکیه به خود اختصاص داده است.

وی گفت: بیشترین تردد مرزی استان از پایانه بازرگان با یک میلیون و 500 هزار تردد انجام می گیرد که رقمی بی نظیر در بین پایانه های مرزی کشور است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار