اقلام اساسی در آذربایجان غربی با قیمتی پایین تر از سایر استان ها به مردم عرضه می شود

ارومیه (پانا)- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان غربی گفت: سیاستهای نظارتی تاثیر مثبتی در کنترل قیمت اقلام اساسی داشته است.

کد مطلب: ۹۰۷۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اقلام اساسی در آذربایجان غربی با قیمتی پایین تر از سایر استان ها به مردم عرضه می شود

رضا حسینی در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: تصمیمات و سیاست های نظارتی کارگروه تنظیم بازار استان، تاثیر مثبتی در کنترل قیمت اقلام اساسی بویژه گوشت و مرغ داشته است.

وی تاکید کرد: با هماهنگی که میان دستگاه های عضو کارگروه تنظیم بازار استان ایجاد شده، انتظار می رود ضمن تقویت اقدامات نظارتی، اقلام اساسی نیز با قیمتی پایین تر از سایر استان ها به مردم عرضه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان غربی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت: از هم اکنون باید برنامه ریزی لازم برای تامین کالاهای اساسی و همچنین سیاستگذاری های نظارتی ویژه ماه رمضان در استان صورت گیرد که در همین راستا، در جلسه آتی کارگروه تنظیم بازار، دستگاه های عضو برنامه های خود را برای ماه رمضان ارائه خواهند کرد.

حسینی در خصوص تامین نهاده های دامی هم اظهار کرد: با تغییر رویه وزارت جهاد کشاورزی و واگذاری برخی اختیارات به استان ها، روند تامین نهاده های دام و طیور در استان بهتر و در خصوص چگونگی توزیع نهاده ها تصمیم گیری خواهد شد.

معاون استاندارآذربایجان غربی با تبیین اهمیت جلسات کارگروه تنظیم بازار استان، تاکید کرد: جلسات کارگروه تنظیم بازار باید کاربردی باشد و مردم نتیجه تصمیمات و سیاست های آن را به خوبی لمس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار