معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: اعزام تعدادی ازمشاورین شهر تهران به مناطق سیل زده

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در جمع مشاوران منطقه 14 اعلام کرد که به زودی گروهی از مشاورین را به استان های  سیل زده اعزام خواهند کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: اعزام تعدادی ازمشاورین شهر تهران به مناطق سیل زده

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع مشاوران منطقه 14 در هنرستان آسیه برگزار شده بود حضور پیدا کرد و اعلام کرد: باید تلاش کنیم اطلاعات شغلی مناسبی در اختیار دانش آموزان قرار دهیم تا آنها بتوانند با بصیرت و آگاهی رشته شغلی خود را انتخاب نمایند.

کریمی افزود: در زمینه کمیته هدایت تحصیلی باید فعال تر عمل نماییم و هر چقدر هم افزایی بیشتری بین مدیر و مشاور باشد اثربخشی کار بیشتر خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خاطر تصریح کرد: تلاش داریم در اولین فرصت گروهی از مشاورین را به استانهای سیل زده اعزام کنیم تا بتوانند مداخله در بحران داشته و به آموزش همکاران، اولیاء و دانش آموزان اقدام کنند و تلاش داریم فضایی شاداب را برای آنان تعبیه و فراهم کنیم تا بخشی از آلام آنان تسکین یابد.

کریمی خاطر نشان کرد: منطقه 14 پتانسیل بسیار خوبی دارد و از زحمات دست اندرکاران و مدیر منطقه در جهت تعامل بسیار مناسب تشکر و قدردانی کرد.

در خاتمه وی اعلام کرد: هفته مشاغل امسال در کلیه آموزشگاههای شهر تهران با تکیه بر دوره متوسطه اول و هنرستانها برگزار خواهد شد و تا می توانیم باید اطلاعات مناسب در اختیار دانش آموزان قرار دهیم تا بخشی از هویت آنان که همانا شغل می باشد شکل مناسبی به خود بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار