بانوی کاراته کار گیلانی عازم مسابقات آسیایی شد

رشت (پانا) - آویشن باقری کاراته کار گیلانی عازم مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا شد.

کد مطلب: ۹۰۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بانوی کاراته کار گیلانی عازم مسابقات آسیایی شد

مدیر اجرایی هیات کاراته استان گفت: تیم های کاراته بانوان و آقایان ایران عازم مسابقات دانشجویان آسیا شدند که آویشن باقری از گیلان نیز در تیم بانوان دانشجو حضور دارد.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس این کاراته کار شایسته گیلانی به همراه سه کاراته کار دیگر در قالب تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان برای شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا عازم ماکائو شد.
وی ادامه داد: در اولین دوره مسابقات قهرمانی کاراته دانشجویان آسیا 2019، 11 تیم از کشورهای ژاپن ،چین ، مغولستان ، سنگاپور ، نپال ، هنگ کنگ، سریلانکا ، مالزی ، فیلیپین و ایران شرکت دارند.
به گفته عزیزی؛ کاراته کاران دانشجوی حاضر در این دوره از رقابت ها در دو بخش آقایان و بانوان و از 26 فروردین ماه در ماکائو با هم به رقابت خواهند پرداخت که امیدواریم آویشن باقری بتواند در این دوره از رقابت ها بدرخشد و سرانجام مقام شایسته ای نیز کسب کند.
آویشن باقری کاراته کار شایسته گیلانی سابقه حضور در تیم های ملی کاراته در رده های سنی مختلف را دارد و هم اینک نیز به عضویت تیم دانشگاه آزاد اسلامی درآمده تا در رقابت های کاراته دانشجویان آسیا حضور یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار