برپایی پایگاه جمع آوری اقلام غذایی و کمک های دانش آموزی توسط سازمان دانش اموزی مسجدسلیمان

مسجدسلیمان (پانا)_ رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان از برپایی پایگاه جمع آوری اقلام غذایی و کمک های دانش آموزی توسط سازمان دانش اموزی و ارسال انها خبر داد .

کد مطلب: ۹۰۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی پایگاه جمع آوری اقلام غذایی و کمک های دانش آموزی توسط سازمان دانش اموزی مسجدسلیمان

سهراب مظفری بابادی رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار پانا از برپایی پایگاه جمع آوری اقلام غذایی و کمک های دانش آموزی در مدارس این شهرستان خبر داد.
او در تشریح این اقدام گفت :در پی وقوع سیل در برخی از مناطق کشورمان، سازمان دانش آموزی در راستای همدلی، همیاری و با هدف مسئولیت پذیری،مشارکت جویی و تاکید به کمک رسانی به هم وطنانمان در جامعه دانش آموزی از سوی سازمان دانش آموزی استان خوزستان و مدیریت اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان، پایگاه کمک های مردمی و دانش آموزی را در دبیرستان شبانه روزی رضوان برپا کردیم که خوشبختانه در این زمینه به خوبی از سوی خانواده ها و دانش آموزان استقبال شد.
مظفری بابادی عنوان کرد:اقلام جمع آوری شده شامل برنج،حبوبات، پوشاک و وسایل بهداشتی می باشد که بزودی به اداره آموزش و پرورش شهرستان منتقل خواهند شد تا به همراه سایر کمک های فرهنگیان و دانش آموزان به مناطق سیل زده ارسال شوند.
رییس سازمان دانش آموزی شهرستان مسجدسلیمان در پایان تاکید کرد:در ادامه این اقدامات به دنبال آن هستیم تا دانش آموزان را برای انجام مسئولیت های مهم جامعه پیشقدم و آماده کنیم تا در آینده تاثیر گذار باشند و جا دارد
از حمایت های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان، مدیریت و پرسنل مدرسه شبانه روزی رضوان،سرکار خانم حیدری کارشناس سازمان دانش آموزی، سرکار خانم اشتاد خبرنگار خبرگزاری پانا تشکر و قدردانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار