با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد:

جشنواره "هویت من در گذار تاریخ"

اصفهان (پانا) - جشنواره هویت من در گذار تاریخ با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان در هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای نوائی ناحیه پنج اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۷۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره "هویت من در گذار تاریخ"

پرفورمنس دختران هنرستان نوائی در نشان دادن تاریخ یک نوآوری آموزشی بی نظیر بود. دانش آموزان خودشان تحقیق کرده بودند، لباس دوخته بودند، تابلو کشیده بودند، ماکت ساخته بودند، بازی می کردند، راهنمایی می کردند، تئاتر اجرا می کردند، مجری بودند و همزمان بازدیدکنندگان را از تونل تاریخ عبور می دادند.

در پایان مسیر بغض حاصل از افتخار به پیشینه و امید به آینده کشور با قطره های اشک حلقه زده در چشمان بازدید کنندگان شکسته می شد.

میترا طحان مدیر هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای نوائی ناحیه پنج اصفهان در خصوص این جشنواره اظهار داشت : ایده برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرجویان با تم تاریخ برخواسته از دغدغه من در خصوص توسعه پایدار میهن عزیزمان و حفظ منابع انسانی برای آیندگان این مرز و بوم بود. قطعا عشق ورزیدن به ناشناخته ها غیر ممکن است و این وظیفه ماست که میراث گرانبهایمان را به فرزندانمان بشناسانیم اگر این کار را کردیم آنگاه میتوانیم انتظار داشته باشیم به میهنشان عشق بورزند و برای رسیدن به آرمانهای آن با دل و جان بکوشند .

وی در پایان گفت : فرزندان ما زمانی ارزان فروشی نخواهند کرد که بدانند بسیار گرانقدرند و به نظر من مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی فقط و فقط از کوچه "هویت" می گذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار