با حضور سه هزار دانش آموز برتر استان

سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی برگزار می شود

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان استان با حضور 3 هزار دانش آموز نخبه فرهنگی و هنری در فروردین و اردیبهشت 98 در مشهد مقدس خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان خراسان رضوی برگزار می شود

علیرضا مالک اشرفی گفت: در مرحله مقدماتی این مسابقات که در انتهای سال 97 انجام شد آثار 13 هزار نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت تعداد سه هزار اثر به مرحله نهایی این جشنواره راه یافت.

وی افزود: سی و هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان استان در دو بخش گروهی و انفرادی در فروردین و اردیبهشت 98 در مشهد مقدس برگزار می شود.

مالک اشرفی تصریح کرد: بخش گروهی این مسابقات با حضور دو هزار و 200 دانش آموز در دو رشته هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی از روز شنبه 31 فروردین تا روز دوشنبه 2 اردیبهشت در بخش پسران و از روز چهارشنبه 4 اردیبهشت تا روز جمعه 6 اردیبهشت در بخش دختران انجام خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بخش انفرادی این جشنواره با حضور 800 دانش آموز در رشته های هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی و رسانه و فضای مجازی در روز پنج شنبه 12 اردیبهشت ویژه پسران و در روز جمعه 13 اردیبهشت ویژه دختران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار