حمایت از فضای مجازی، می‌تواند موجب رونق تولید و درآمدزایی و کسب‌وکار در این فضا شود

شیراز (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: حوزه دیجیتال و به طور ویژه فضای مجازی یکی از حوزه هایی است که می تواند با رونق دادن به تولیدات خود، ایجاد فضای کسب و کار، درآمدزایی و ورود ارز به کشور را میسر کند و از این رو بر ماست تا از آن حمایت جدی داشته باشیم.

کد مطلب: ۹۰۷۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از فضای مجازی، می‌تواند موجب رونق تولید و درآمدزایی و کسب‌وکار در این فضا شود

سهرابی در اولین نشست کارگروه شبکه ملی فرهنگ و فضای مجازی که با موضوع چگونگی بررسی و ساماندهی فضای مجازی و رسانه ای با توجه به شعار سال با عنوان «رونق تولید» با فعالی کردن فضای مجازی و گروه‌های استارتاپی و استفاده از پتانسیل خانه‌های دیجیتال و مجتمع رسانه دیجیتال برگزار شده بود، ادامه داد: دیجیتال و فضای مجازی امروزه گستردگی خود را به تمام اقشار و افراد جامعه رسانده است و همه جامعه با تمام رده های سنی و اجتماعی با آن درگیری ملموسی دارند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: یکی از سرفصل های شورای فرهنگ عمومی، فعالیت‌های حوزه دیجیتال و فضای مجازی است و بایستی برنامه‌ریزی‌های این حوزه در راستای رسیدن به چشم اندازها و برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: حوزه دیجیتال از جمله حوزه‌های فعالیتی فرهنگ و ارشاد است که تلاش داریم با مدیریت جدید آن، پویاتر شود و همچنین لازم است تا از این فضا در راستای ایجاد فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی رسانه‌های دیجیتال، شناسایی ظرفیت ها و جایگاه فارس در این زمینه، حرکت در مسیر سیاست‌های وزارت و ارائه برنامه‌های پیش رو از جمله مسایلی است که مجتمع فرهنگی دیجیتال فاطمه زهرا(س) به عنوان مجموعه بالادستی حوزه دیجیتال و فضای مجازی استان فارس باید مدنظر قرار دهد.

احمدرضا نداف، مسئول دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: در پی آن هستیم تا با ایجاد کارگاه های دیجیتال و فضای مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، به توانمندسازی قشر نوجوان و جوان برای استفاده درست و حتی درآمدزایی از آن اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار