رئیس ستاد اقامه نماز سمنان:

فضای مجازی فرصتی برای خنثی سازی دسیسه های دشمن است

سمنان (پانا) - رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: فضای مجازی در کنار تهدیدها، فرصتی برای نظام اسلامی ایران به منظور روشنگری درباره دسیسه های بدخواهان و دشمنان است.

کد مطلب: ۹۰۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فضای مجازی فرصتی برای خنثی سازی دسیسه های دشمن است

حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین، در نشست شورای اداری شهرستان سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری، از فضای مجازی به عنوان فضایی آماده برای روشنگری یاد کرد و افزود: اکنون سهم مذهبیون در فضای مجازی ناچیز است و باید این سهم افزایش یابد.

وی ادامه داد: روزانه میلیون ها عکس در فضای مجازی منتشر می شود که سهم افراد مذهبی در این میان بسیار ناچیز است و باید با تلاش مضاعف از این ظرفیت برای روشنگری و تبین افکار عمومی برای خنثی کردن دسیسه های دشمن استفاده کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز سمنان ابراز داشت: جنگ امروز جهان جنگ جهان بینی هاست و دیگر جنگ بر سر تصرف خاک و نفت نیست، چرا که تصرف ایده، ذهن و فرهنگ جامعه به خودی خود منجر به ایجاد اختلال در زمینه سرزمینی و اقتصادی می شود.

شمس الدین تصریح کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگی است و همه مردم باید از این مساله هوشیار باشند و رسانه ها نیز در زمینه اطلاع رسانی و آموزش به مردم برای خنثی کردن توطئه های دشمن کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: ترویج خرافه، ایجاد شبهه در دین و مذهب همه از دسیسه های دشمنان است که از فضای مجازی به عنوان ابزار برای رسیدن به اهداف شوم شان استفاده می کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با بیان این که توجه به دین و احکام اسلامی زندگی را رونق می بخشد، گفت: زمانی که گرایش مذهبی در مردم تقویت شود وجدان در مردم بیدار می شود و بازدهی کارها افزایش می یابد و برای تحقق این مهم ضروریست گسترش و ترویج نماز جدی گرفته شود.

به گزارش پانا، در نشست شورای اداری شهرستان سمنان حبیب الله خجسته پور معاون استانداری، سید عباس دانایی فرماندار سمنان، احمد همتی رئیس مجمع نمایدنگان استان سمنان و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار