قدردانی سپاه از مردم و مسئولان

سمنان (پانا) - سپاه قائم استان سمنان در پیامی از حضور شایسته مسئولان و مردم انقلابی ایران اسلامی و این استان در تجلیل‌های باشکوه از پاسداران انقلاب قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی سپاه از مردم و مسئولان

مشروح این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ (آیه 69 سوره عنکبوت)
کسانی را که در راه ما مجاهدت کنند، به راه‌های خویش هدایتشان می‌کنیم و خدا با نیکوکاران است.

مردم شریف استان سمنان
مسئولان همراه و همدل استان

حضور غرورآفرین، صمیمانه و همدلانه مردم انقلابی و شریف استان سمنان و مسئولان با درایت این استان از جمله حضرت آیت‌الله شاهچراغی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان سمنان و جناب آقای آشناگر استاندار محترم سمنان و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، علما و نیز صدها تن از مردم و مسئولان استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که مردم ایران برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت(عج)، از حمایت از انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای عزیز و منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دست نخواهند کشید.

اقدام باشکوه اخیر مردم و مسئولان استان سمنان، اثبات‌کننده عهد و پیمان خلل‌ناپذیر آحاد مردم سلحشور، با قامتی استوار به آرمان‌های اصیل نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) و تجدید میثاق دوباره با ولایت و سربازان نظام اسلامی و نشان از مردمی بودن انقلاب و انقلابی بودن مردم دارد که همگان را به نظاره بی‌نظیرترین تجلی حضور و کارآمدترین پشتوانه امنیت ملی می‌نشاند.

حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان در هم‌صدایی با ملت سربلند ایران و نیز مسئولان بصیر این استان، فرصتی بود تا ابهت و صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی و آمریکای جنایتکار کشیده شود؛ آن‌هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی و سربازان ملت در نیروی مقدس سپاه شدت یافته است.

سپاه استان سمنان بر خود لازم می‌داند از مردم همیشه درصحنه استان سمنان و مسئولان و مدیران این استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده در تجلیل از خدمتگزارانشان قدردانی و تشکر کرده و بی‌شک این همراهی چهل‌ساله بار سنگینی بر دوش مسئولان و خدمت‌گزاران به این مردم بی‌نظیر و انقلابی خواهد گذاشت.

سپاه استان سمنان ضمن تشکر مجدد از مردم عزیز و انقلابی استان سمنان و همه مدیران استان، همدلی و همراهی را رمز پیروزی در شرایط سخت کنونی می‌داند و از آحاد ملت ایران، مردم استان سمنان و مسئولان این استان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار