فرماندار سمنان:

۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه تخصیص یافت

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان گفت: در اسفند ماه سال ۹۷، بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل پل مومن آباد، ۲۰ میلیارد تومان برای محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه و ۲۰‌میلیارد تومان نیز برای تالار بزرگ سمنان اختصاص یافت.

کد مطلب: ۹۰۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه تخصیص یافت

سیدعباس دانایی فرماندار سمنان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: حادثه سیل با وجود اینکه خسارات جانی و مالی فراوانی را برای مردم ما به همراه داشت، اما تجلی گاه وحدت و همدلی مردم کشور بود که جای شکرگزاری دارد.

وی افزود: سال جدید به عنوان سال رونق تولید، تنها نباید به تولید کالای ملی و داخلی معطوف شود و باید مسئولین تولید خدمت بهتر و بیشتر به مردم را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار سمنان تصریح کرد: امسال عملکرد بسیار مطلوبی را در حوزه گردشگری و خدمات سفر از مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان شاهد بودیم که افزایش مدت ماندگاری مسافران یکی از اثرات مثبت این اقدامات بود و در حوزه گردشگری و خدمات سفر رشد چشمگیری را در این شهرستان شاهد بودیم که حضور مسافران در شهرستان سمنان در سال جاری و ایام‌ نوروز نسبت به سال گذشته بیش از ۹۲ درصد رشد داشته است.

دانایی با بیانیانکه در حوزه عمرانی در سال ۹۷ در شهرستان سمنان اعتبارات مطلوبی اختصاص داده شده بود، گفت: برای مرکز تخصصی سوانح سوختگی و سرطان سمنان، ۱۳ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی ابراز داشت: در اسفند ماه سال ۹۷، بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان برای تکمیل پل مومن آباد، ۲۰ میلیارد تومان برای محور ارتباطی سمنان- فیروزکوه و ۲۰‌میلیارد تومان نیز برای تالار بزرگ سمنان اختصاص یافت.

دانایی تاکید کرد: نیاز است تا دستگاه های اجرایی شهرستان، طی ۲ هفته آینده برنامه عملیاتی با سه اولویت مهم و با محوریت شادابی و نشاط مردم تهیه، تدوین و به فرمانداری ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار