مدیر توزیع برق شهرستان دامغان خبرداد:

اجرای طرح توسعه بیش از ۲۳ هزار متر شبکه‌های توزیع برق دامغان

سمنان (پانا) - مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان از اجرای طرح توسعه ۲۳ هزار و ۹۰۰ متر شبکه‌های توزیع برق یک سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح توسعه بیش از ۲۳ هزار متر شبکه‌های توزیع برق دامغان

سید محمد حسین ترابی، به احداث پنج هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: طرح توسعه ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی دامغان اجرا شد.

وی با بیان این که ۲۲ ایستگاه هوائی توزیع برق در یک سال اخیر نصب گردیده افزود: این تعداد پست برق با ظرفیت یک هزار و ۲۳۰ کیلوولت آمپر در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: به منظور پایداری شبکه‌های برق رسانی، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸ هزار متر شبکه‌های توزیع برق شهرستان به همت گروه های اجرائی این مدیریت به اجرا درآمده است.

وی با بیان این که در سال گذشته ۱۷۰ پروژه عمرانی برق رسانی عملیاتی شده، تصریح کرد: برای این تعداد پروژه، ۵۷ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

ترابی خاطرنشان کرد: احداث شبکه دو مداره جاده طزره به طول هشت هزار متر، نصب یک دستگاه اتوبوستر روی فیدر سرکویر، تامین برق شهرک جدید بادله، جابه جایی پست هوائی عمومی دهخدا، مومن آباد و شهرک بوستان و تامین برق ایستگاه گاز مومن آباد و آبخشان، از اهم فعالیت های صورت گرفته در سال قبل محسوب می شود.

وی اضافه کرد: دایر شدن شبکه ۲۰ کیلوولت جاده بشم به طول ۲۰ هزار متر، برقراری شبکه فشار متوسط و پست هوائی خیابان خوریا و محله امام و همچنین جابه جایی ترانس و شبکه کلاته ملا، از مهم ترین برنامه هایی است که برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار