فرماندار سمنان:

تروریستی خواندن سپاه، باعث تقویت انسجام ملی شد

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان با بیان اینکه اقدام سخیف آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی موجب تقویت وحدت و انسجام ملت شده است، افزود: وحدت و انسجام در بین اقشار مختلف جامعه در پی اقدامات اخیر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان شده است.

کد مطلب: ۹۰۷۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تروریستی خواندن سپاه، باعث تقویت انسجام ملی شد

سیدعباس دانایی، با اشاره به وقوع سیل در روزهای گذشته، ادامه داد: سیل خسارت جانی و مالی زیاد داشت، اما تجلی گاه وحدت و ایثار هموطنان در سراسر کشور بود.

خدمت به مردم به منزله رونق تولید است

وی با بیان اینکه بخشی از خدمات مسئولان به منظور ارائه خدمت به مردم در دستور کار قرار بگیرد، گفت: شعار امسال با عنوان «رونق تولید» تنها به معنای تولید کالا نیست و تولید خدمت نیز باید مدنظر قرار بگیرد.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه مسئولان برای جذب حداکثری اعتبار تلاش کنند، بر جذب حداکثری سهم شهرستان سمنان از بودجه سال 97 و پیگیری مصوبات سفر اول و دوم رییس جمهوری تاکید کرد.

دانایی اضافه کرد: 130 میلیارد ریال در سفر رییس جمهوری به استان سمنان برای تکمیل بیمارستان سوانح و سوختگی اختصاص یافته است.

وی، پیگیری های ارزشمند مسئولان و نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی برای انتقال آب خزر به فلات مرکزی را از خبرهای خوش پایان سال 97 عنوان کرد.

فرماندار سمنان، در نظر گرفتن ردیف بودجه برای انتقال آب خزر با رای 81 درصدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین تلاش برای تکمیل سد فینسک را قابل تقدیر و مفید برای سمنان دانست.

سند توسعه و تدبیر شهرستان سمنان تدوین می شود

فرماندار سمنان گفت: چشم انداز سند توسعه و تدبیر در شهرستان سمنان با در نظر گرفتن سه شعار محوری در حال تدوین بوده و به زودی رونمایی می شود.

به گفته دانایی، شهرستان سمنان سرزمین توانمندی های فراوان برای پیشرفت صنایع دانش بنیان و پاک، شهرستان سمنان سرزمین امن برای شکوفایی سرمایه‌گذاری و بستر مناسب جذب آموزش های عالی مکمل تهران از جمله شعارهایی است که رویکرد تدوین سند بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار