همدلی مردم تربت جام با سیل زدگان

تربت جام (پانا)- مردم تربت جام برای کمک به سیل زدگان راهی آن مناطق شدند.

کد مطلب: ۹۰۷۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
همدلی مردم تربت جام با سیل زدگان

سید علی حسینی شهردار تربت جام در گفت باخبرنگار پانا گفت: با هماهنگی‌هایی که با ستاد بحران استان های خراسان رضوی و لرستان صورت گرفته است، با مشارکت بخش خصوصی و پیمانکاران طرف قرارداد تعداد ۲۵ نفر از نیروهای تخصصی شهرداری تربت جام به همراه یک دستگاه لودر، یک دستگاه نیم لودر(بابکت)، کامیون و یک دستگاه اتوبوس به استان لرستان اعزام شد.

وی افزود: تمامی امکانات و نیروی انسانی اعزامی به استان لرستان با حفظ ظرفیت عملیاتی و امدادی شهرداری تربت جام با در نظر گرفتن احتمال بارندگی های چند روز آینده تربت جام صورت پذیرفته است.


شهردار تربت جام با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم شریف تربت جام در عرصه‌های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس و کمک رسانی به هموطنان پیشقدم بوده اند خاطرنشان کرد: مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از طرف کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر جمع آوری شد که با تهیه اقلام مورد نیاز به استان لرستان اعزام گردید.


حسینی با اشاره به تخصصی بودن و کارآمدی تیم اعزامی بیان داشت: نیروی انسانی اعزامی شامل؛ مهندس عمران، تاسیسات، جوشکار، برقکار، لوله کش و کارگر ساده می باشد.


وی در پایان با اشاره به اینکه این وحدت و همدلی مختص ایران اسلامی بوده و در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود و همه دنیا را متحیر خود کرده است گفت: امیدوارم شهرداری تربت جام توانسته باشد در خلق چنین حماسه ای نقش کوچکی ایفا کرده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار