سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

خسارات سیل در پلدختر و توابع 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون، گفت: برقراری ارتباط با روستاها، استمهال وام و رایگان شدن آب، برق و گاز از خواسته‌های مردم سیل زده است.

کد مطلب: ۹۰۷۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
خسارات سیل در پلدختر و توابع 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است

به گزارش خانه ملت، اصغر سلیمی با اشاره به دستورکار جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه سیدحمیدرضا کاظمی نمایندگان مردم پلدختر در مجلس به ارائه گزارشی از وضعیت سیل شهرستان خود و توابع آن پرداخت.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس این گزارش لازم است برای بیش از 10 روستا جانمایی جدید صورت گیرد و راه های ارتباطی 40 روستا نیز قطع شده و اکثر اهالی منازل مسکونی خود را از دست داده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون میزان خسارات سیل در پلدختر 5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، عنوان کرد: نماینده مردم منطقه در مجلس درخواست برای برقراری ارتباط با روستاها، استمهال وام و رایگان کردن آب، برق و گاز را داشت.
سلیمی همچنین به دستور کار بعدی کمیسیون اشاره و بیان کرد: طرح استفساریه تبصره 4 ماده 80 قانون انتخابات شوراهای اسلامی در جلسه بررسی شد که درباره شرایط خاص نوع خدمت شهردار را اعلام می کند است و سوال شده بود آیا نیاز به طرح در هیأت تطبیق مصوبات قانون موضوع ماده 90 وجود دارد که پاسخ آن خیر ذکر شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اصلاح موادی از قانون تخلفات اداری در دست کمیسیون اجتماعی بود که ماده 4 آن به کمیسیون امور داخلی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شد که قرار است هفته آتی در کارگروه مربوطه بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار