بازگشت "قارتال" به قفس توری سرخ‌پوشان

تبریز(پانا)- محمدرضا اخباری دروازه‌بان محبوب تراکتورسازان در آستانه بازگشت به ترکیب تیمش قرار دارد.

کد مطلب: ۹۰۷۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت "قارتال" به قفس توری سرخ‌پوشان

در همان دقیقه ۲ بازی تراکتورسازی با سپیدرود رشت می‌شد حدس زد که با سوتی فاحش فروزان، کار وی برای ادامه حضور در ترکیب تیم تراکتورسازی به اتمام رسیده است.

گل‌های بعدی مهر تاییدی بود بر این ادعای و حالا محسن فروزان در اختیار کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی بوده و حق حضور در تمرینات این تیم را ندارد.

اشتباه فروزان در نیم فصل در بازی مقابل پیکان و بازی متزلزل وی برابر نفت آبادان، نشان داد که این تیم در پازل قهرمانی نیاز به یک دروازه‌بان دیگر دارد و در همین راستا محمدرضا اخباری در نیم فصل به این تیم جذب شد.

اخباری پیش از این ۲ سال خوب را در تراکتورسازی سپری کرده بود و بین تماشاگران تراکتورسازی محبوبیت زیادی داشته و به کارگاه گجت شهرت پیدا کرده بود.

لیکنز سرمربی تراکتورسازی در بدو ورودش چالش استفاده از یکی از این ۲ دروازه‌بان در ترکیب تیمش را داشت، اینکه دروازه‌بان نیم فصل اول را استفاده کند و یا این مسوولیت را به دروازه‌بان جدید تیمش بسپارد.

در نهایت لیکنز تصمیم گرفت فروزان را همچنان درون دروازه تیم تراکتورسازی نگه دارد، اما کاملا مشخص بود این تصمیم با یک اشتباه فروزان تغییر خواهد یافت.

فروزان هم در ۹ بازی دور برگشت تنها یک گل دریافت کرد و در ۸ بازی تحت هدایت لیکنز کلین شیت کرده و به سمت رکورد حسینی یورش خود را آغاز کرده بود.

اما اتفاقات بازی سپیدرود غروب فروزان را به همراه داشته و حتی می‌توان پیش‌بینی کرد که دیگر فروزان در ترکیب تیم تراکتورسازی قرار نخواهد گرفت.

با این اوصاف محمدرضا اخباری مسوولیت حفاظت از دروازه تراکتورسازی را در ۵ بازی باقیمانده لیگ برتر برعهده خواهد داشت.

اخباری در این مدتی که نیمکت‌نشین بود با تمرینات منظم آمادگی خود را حفظ کرده بود، وی در این مدت بابت نیمکت‌نشینی در تیمی که ۲ سال درون دروازه آن قرار داشت گلایه نکرده و هیچ وقت حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نکرد.

مهمترین نکته مثبت محمدرضا اخباری این بود که وی با وجود محبوبیت در بین هواداران تراکتورسازی، هیچگاه از آنها به عنوان اهرمی جهت پیشبرد اهدافش در تراکتورسازی استفاده نکرده و بدون هیچ ادعایی تمرین کرد و تمرین تا روزی دوباره در ترکیب تیمش قرار گیرد.

حالا گجت محبوب هواداران تراکتورسازی با دست‌های جادویش در آستانه بازگشت به دروازه تیم تراکتورسازی قرار دارد.

از هفته آینده عکس‌های تیم تراکتورسازی یک تغییر بزرگ داشته و محمدرضا اخباری دروازه‌بان جدید تراکتورسازی در آن نقش خواهد بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار