مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک اهواز خبر داد :

دانش آموزان پایه دوازدهم هزینه جشن فارغ التحصیلی خود را به سیل زدگان اهدا کردند

اهواز ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت : دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه غیر دولتی دانشگاه ، هزینه جشن فارغ التحصیلی خود را به سیل زدگان اهدا کردند .

کد مطلب: ۹۰۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پایه دوازدهم هزینه جشن فارغ التحصیلی خود را به سیل زدگان اهدا کردند

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهوازبه پانا گفت : با اشاره به اینکه بسیاری از دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز با همه ی توان به یاری سیل زدگان هم استانی شتافته اند ؛ گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دخترانه غیر دولتی دانشگاه در اقدامی خیرخواهانه هزینه برگزاری جشن فارغ التحصیلی خود را به سیل زدگان اختصاص دادند .

او یا عنوان این مطلب که دانش آموزان در حالی که در تدارک برگزاری جشن بودند ، در اقدامی انسان‌دوستانه هزینه برگزاری جشن فارغ التحصیلی خود را به سیل‌زدگان اهدا کردند ، افزود : دانش آموزان پایه دوازدهم مبلغی بالغ بر 20 میلیون ریال را که برای جشن فارغ التحصیلی در نظر گرفته بودند را برای کمک به سیل زدگان مناطق مختلف استان اهدا کردند .

موسوی اصل این اقدام را الگویی مناسب برای دانش آموزان و نوجوانان جهت همیاری و کمک رسانی به سیل زدگان دانست و یاداورشد: تاکنون چند محموله کالاهای مورد نیاز خانواده‌های سیل‌زده ارسال و توزیع شده و این اقدام همگام با فعالیت ستاد دریافت کمک های مردمی ناحیه یک اهواز ادامه خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار