انتقاد مسجدجامعی از برخورد ناشایست مدیران شهری با خبرنگاران

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران از برخورد ناشایست برخی مدیران شهری با خبرنگاران انتقاد کرد و گفت چنین رفتارهایی و استفاده از الفاظ نادرست نباید در میان مدیران شهری باب شود.

کد مطلب: ۹۰۷۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد مسجدجامعی از  برخورد ناشایست  مدیران شهری با خبرنگاران

احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران با انتقاد از رفتار برخی مدیران شهرداری با خبرنگاران گفت: در گذشته من تذکری نسبت به رفتار ناشایستی که با یکی از خبرنگاران شده بود اعتراض کرده بودم اما متاسفانه شاهد تکرار این رفتارها هستیم.

وی ادامه داد: یکی از خبرنگاران با سابقه و خوشنام، گزارشی درباره خط 6 مترو منتشر کرده است، خبرنگاران نیز به مانند ما نماینده افکار عمومی هستند. بنابراین اگر این گزارش یا گزارش‌هایی از این دست مورد تایید مدیران نیست می‌توانند تکذیب کنند نه آنکه از الفاظ ناشایست استفاده کنند. اینگونه صحبت کردن در ادبیات مدیران نیست. از اینرو برای اینکه چنین برخوردهایی باب نشود باید شرایطی فراهم شود تا از شخص خبرنگار عذر خواهی شود.

مسجد جامعی در ادامه سخنان خود به موضوع تعدیل نیرو در روزنامه همشهری نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید گفت اگر هم ضرورتی در تعدیل نیرو وجود داشته نحوه انجام آن ناشایست بود. انسان‌‌‌‌‌ها شایسته برخورد انسانی هستند نه آنکه مانند اشیا با آنان برخورد شود بنابراین امیدوارم به نحو پسندیده‌ای به این مهم پرداخته شود و کرامت انسان‌ها حفظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از آقای صادقی مدیریت سابق ستاد بحران شهر تهران گفت: اگر تهران در ایام نوروز سیل نداشت به خاطر فعالیت مجموعه‌هایی نظیر ستاد بحران بود و این تلاش جای تقدیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار