رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران: زمینه حضور معلولان در شهر با مناسب‌سازی فراهم شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برپایی نوروزگاه‌ها گفت نوروزگاه ویژه معلولان در منطقه 10 نشان داد تا چه اندازه باید در مناسب‌سازی شهر برای حضور هر بیشتر معلولان تلاش کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران:  زمینه حضور معلولان در شهر با مناسب‌سازی فراهم شود

سید محمود میر لوحی در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورا با اشاره به اقدام موفقیت آمیز مدیریت شهری در برپایی نوروزگاه‌ها گفت: در برپایی نوروزگاه‌ها انجمن‌‌های تخصصی فرهنگی و هنری مشارکت داده شدند و به بیانی می‌توان گفت نوروزگاه‌ها پل ارتباطی بین مردم، مدیریت شهری و هنرمندان بود.

وی ادامه داد: چنین اقداماتی باید استمرار داشته باشد و می‌توان تعطیلات آخر هر هفته، ایام تابستان و مناسبت‌های ملی و مذهبی چنین مراسمی را برپا کرد چرا که باید به هر بهانه‌ای نشاط اجتماعی را یادآوری کنیم.

میرلوحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت بحران در تهران افزود: اگر در تهران حادثه‌ای رخ نداد یا سیلی به وقع نپیوست حاصل تلاش همه دستگاه‌ها از رسانه ملی و قوه قضاییه گرفته تا دستگاه‌های زیرمجموعه شهرداری نظیر آتش‌نشانی و ستاد بحران و نیز حاصل تلاش رصد 6 ماه‌ای است که از سوی مدیریت شهری بر مسیل‌ها اعمال شده است.

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید خود از نوروزگاه ویژه معلولان در منطقه 10 گفت: بنده 5 شنبه به نیابت از اعضای شورا برای دومین بار در نوروز گاه معلولان شرکت داشتم که چند هزار معلول در منطقه 10 حضور داشتند.

وی ادامه داد: از مناطق دیگر شهرداری می‌خواهم با همکاری با انجمن های معلولان چنین حرکت‌هایی را در برنامه خود بگنجاند. شور و نشاط این عزیزان نشان داد که ما باید هر چه بیشتر زمینه حضور آنان در معابر را فراهم آوریم و مناسب سازی پارک‌ها و معابر و اتوبوس‌ها و مترو باید در این راستا باشد که به حضور هر چه بیشتر این عزیزان در شهر بیانجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار