اجرای مرحله‌ی استانی مشکات در مدرسه‌ نیکان

تهران (پانا) - مرحله استانی مسابقات مشکات " قرآن، عترت و نماز " ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور دانش آموزان پسر از مدارس نابینایان، ناشنوایان و جسمی و حرکتی در مجتمع استثنایی نیکان منطقه 18 شهر تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۷۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مرحله‌ی استانی مشکات در مدرسه‌ نیکان

دانش آموزان گروههای آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی، بر اساس محتوای مسابقات دانش آموزان عادی، در10 گرایش، دانش آموزان گروه کم توان ذهنی و اوتیسم در 7 گرایش، دانش آموزان گروه آسیب دیده شنوایی در 4 گرایش، بر اساس محتوای متناسب آنان که از طریق سازمان آموزش و پرورش استثنایی ارائه می‌گردد، به رقابت پرداختند.
مدیرآموزش و پرورش منطقه18، به ضرورتها و اهداف برگزاری این مسابقات در ترویج فضایل اخلاقی و تقویت انس با قرآن در دانش آموزان اشاره کرد.
آسمانی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران، گفت: دانش آموزان استثنایی در همه زمینه ها نشان دادند که توانمند هستند. در حوزه قرآن نیز خود را ثابت نمودند چرا که الطاف خداوند همیشه شامل حالشان است.
یکه دهقان، دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز، در رابطه با برگزاری این مسابقات بیان کرد: افتخار کلیه همکاران شاغل در مدارس استثنایی، خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه، به خصوص در راستای تقویت و گسترش فرهنگ قرآن، عترت و نماز بوده و راه رسیدن به سعادت را در این مسیر می دانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار