ورود برنامه های رادیو ورزش به مرحله نیمه نهایی جشنواره

تهران (پانا) - مدیر رادیو ورزش خبر از حضور 3 برنامه از رادیو ورزش در بین برنامه‌های رادیویی راه‌یافته به چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو داد.

کد مطلب: ۹۰۷۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود برنامه های رادیو ورزش به مرحله نیمه نهایی جشنواره

به گزارش کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، غلامرضا میرحسینی افزود: هر نوع تعاملی می‌تواند تأثیراتی مثبت در پیشبرد اهداف رادیو داشته باشد. رسانه‌های امروز دیگر منزوی، انحصاری و فردی نیستند و رویکرد تعاملی در این بخش به ارتقای رادیو کمک می‌کند.

وی ادامه داد: این اتفاق در حوزه رادیو نمود بیشتری دارد، چراکه رادیو رسانه‌ای جاری، رسانه زندگی و رسانه اندیشه و تفکر است. اگر تعامل مطلوبی بین بخش‌های مختلف داخل و خارج از کشور برقرار باشد، به غنای این رسانه از نظر ساختار و فرم کمک شایانی خواهد کرد.

میرحسینی گفت: برنامه‌سازان رادیو با شرکت در جشنواره‌ها با گونه‌های مختلف برنامه‌سازی بیشتر آشنا می‌شوند و بهتر می‌توانند نیازهای مختلف مخاطب را متناسب با وضعیت روز شناسایی و در جهت رفع آن تلاش کنند و برای سؤالات مطرح شده پاسخ‌های مناسبی بیابند.

او درباره استقبال برنامه‌سازان خارجی از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از جشنواره شده و ما با توجه به وقفه پیش آمده در سال‌های گذشته، امیدواریم این دوره زمینه معرفی بهتر جشنواره را برای دوره‌های آینده فراهم کند و از طریق اتحادیه رادیو- تلویزیون‌های آسیا (ای بی یو) و سایر نهادها، ارتباطات گسترده و عمیق‌تری برقرار شود.

مدیر رادیو ورزش افزود: در بین برنامه‌های رادیویی راه‌یافته به جشنواره، نام برنامه‌های بسیار خوب و پرمخاطبی به چشم می‌خورد و از رادیو ورزش نیز سه برنامه به مرحله نیمه نهایی رسیده است که امیدواریم در بخش نهایی هم نظر داوران را جلب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار