کمپین حمایت از سیل زدگان در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی راه اندازی شد

انتخاب دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجانشرقی بعنوان معین آموزش و پرورش خوزستان

تبریز ( پانا ) - در پی انتخاب دستگاه تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی بعنوان معین آموزش و پرورش خوزستان و ایجاد ستاد کمک رسانی به آسیب دیدگان، کمپین حمایت از سیل زدگان در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

کد مطلب: ۹۰۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمپین حمایت از سیل زدگان در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی راه اندازی شد

جعفر پاشایی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق کشور و ضرورت کمک به دانش آموزان و فرهنگیان آسیب دیده این اداره با بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در نواحی و مناطق اقدامات لازم جهت کمک تا بازگشت کامل وضع عادی و مطلوب را انجام می دهد.

وی کمک های نقدی و غیرنقدی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا را برگ افتخاری در کارنامه فرهنگیان استان برشمرد و گفت: با توجه به گستردگی آسیب در شهرها و روستاها در اسرع وقت ستاد جمع آوری کمک ها در اداره کل، نواحی و مناطق با مسئولیت مدیر یا رئیس اداره ایجاد شد و همزمان با آن کمپین اطلاع رسانی با مشارکت روابط عمومی و سازمان دانش آموزی بمنظور هدایت مساعدتها راه اندازی گردید.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: کلیه کمک های نقدی به شماره حساب 0110102503002 مرکز نیکوکاری تربیت استان نزد بانک صادرات شعبه ابوریحان و یا کارت مجازی مرکز 6037691980014195 واریز می شود و کمک های غیر نقدی بعد از تحویل به دفتر مدارس و بسته بندی در انبار مرکزی در استان بصورت متمرکز استانی به استان خوزستان بارگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار