ارغوانی: انجمن اولیا و مربیان تسهیل گران آموزش و پرورش اند

 تهران (پانا) - جلسه ماهانه (قطب 2) کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق ( 2-5-9-10) و اداره استثنایی، با حضور آقای ارغوانی مدیر منطقه10، در محل سالن پروین اعتصامی برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ارغوانی: انجمن اولیا و مربیان تسهیل گران آموزش و پرورش اند

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 10 تهران، ارغوانی با اشاره به اهمیت خانواده و نقش پررنگ آن در تعلیم و تربیت، گفت: کارشناسی انجمن اولیا و مربیان با همکاری و همراهی شورای مرکزی مناطق و اعضای انجمن مدارس، در بسیاری از امور آموزش و پرورش می توانند تسهیل گری شایسته داشته باشند.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 گفت: اگر قوانین مربوطه به خوبی به کار گرفته شود، نقش بی‌بدیلی در شکوفایی نظام تعلیم و تعلیم خواهیم داشت.
در ادامه محمودزاده، کارشناس انجمن اولیا و مربیان منطقه، گزارشی از نشست‌های علمی و صمیمانه مسئولان آموزش و پرورش با اعضای انجمن مدارس متوسطه اول، دوم، کاردانش و فنی حرفه ای ارائه نمود.
همچنین در این جلسه موضوعات انتخابات شورای مرکزی، سرویس حمل و نقل دانش آموزی، محتوای مجلات پیوند، آموزش خانواده و ... بحث و بررسی شد و مقرر گردید کارگاه آموزشی ویژه کلیه مدرسان آموزش خانواده این قطب ، در اردیبهشت ماه و به میزبانی منطقه 10 برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار