۲۳ دستگاه ماشین آلات از آذربایجان غربی به مناطق سیل زده وارد شد

ارومیه (پانا)- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی گفت: تا کنون ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین استان وارد استان های سیل زده لرستان و ایلام شدند.

کد مطلب: ۹۰۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
۲۳ دستگاه ماشین آلات از آذربایجان غربی به مناطق سیل زده وارد شد

ارسلان شکری به مناطق سیل زده کشور اظهار داشت: برنامه ماشین آلات اعزام شده به مناطق سیل زده بازگشایی راه‌ها وجاده ها بوده و در حال حاضر ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در استان‌های لرستان و ایلام در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اولویت اول راهداران امکان برقراری ارتباط جاده‌ای در سریع‌ترین زمان ممکن برای هموطنان آسیب دیده و همچنین برداشت رسوبات ناشی از سیل است ادامه داد: بازگشایی راه‌ها، تحکیم سیل بندها و احداث سیل بندهای جدید، اجرای عملیات راهداری، گل زدایی از محور رانش‌ها در محورهای اصلی وروستایی شهرستان دلفان در استان لرستان و همچنین امدادرسانی به مناطق سیل زده استان ایلام به دستور استاندار آذربایجان غربی بخشی از اقدامات راهداران ایثارگر مستقر در استان‌های سیل زده را شامل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: به همراه این ناوگان ۳۱ راهدار متخصص ومجرب در مناطق سیل زده استان‌های لرستان و ایلام بمنظور بازسازی و ترمیم راه‌های آسیب دیده در این مناطق حضور دارند.

وی با بیان اینکه ماشین آلات اعزامی به استان ایلام شامل یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه گریدر و ۳ دستگاه کامیون است، افزود: ۱۸ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۲ دستگاه بلدوزر، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر، یک‌دستگاه بیل مکانیک، ۲ دستگاه تریلر، ۳ دستگاه کامیون، ۳ دستگاه سواری کمک دار، یک دستگاه ایسوزو (جوشکاری)، یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه تانکر سوخت نیز در شهرستان دلفان استان لرستان حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به ادامه مأموریت امداد نیروهای راهداری اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به مناطق آسیب دیده از سیل گفت: بازگشایی راههای روستایی منطقه میربگ و امامزاده بابا بزرگ و برقراری ارتباط مسیر دسترسی به ۳۰ روستا در شهرستان دلفان استان لرستان بخشی از اقدامات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار