بازدید هیات اعزامی کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات مجلس و کمیسیون فرهنگی از مدارس منطقه معمولان

خرم آباد(پانا) - عصر روز شنبه با حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس شورای اسلامی و همچنین طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، مدیر کل امور بانوان استانداری، مدیر کل بیمه سلامت ، مدیر کل دامپزشکی و مدیر کل بهزیستی استان از مدارس تخریبی مناطق سیلزده بازدید و با خانواده فرهنگیان دیدار بعمل آمد.

کد مطلب: ۹۰۷۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید هیات اعزامی  کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات مجلس و کمیسیون فرهنگی از مدارس منطقه معمولان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به همراه هیات اعزامی از کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات مجلس و کمیسیون فرهنگی از مدارس منطقه معمولان نیز بازدید کرد .

در این بازدید که اولاد قباد، سیاوشی و سعیدی حضور داشتند از روند تحصیل و بازگشایی دبیرستان دخترانه خدیجه کبری(س) که در شیفت دوم دبیرستان طالقانی معمولان فعال بود بازدید کردند .

نمایندگان اعزامی علاوه بر دیدار با دانش آموزان و بررسی روند آموزشی از نظرات و پیشنهادات و صحبتهای دانش آموزان نیز در این سفر بهره مند شدند و پای درد دل دانش‌آموزان نشستند .

همچنین در ادامه این سفر مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به اتفاق مدیرکل دامپزشکی، مدیرکل بیمه سلامت ،مدیرکل بهزیستی، مدیر کل اموربانوان استانداری و همچنین نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از روستای ملاوی بازدید کرده و ضمن بررسی اوضاع، از نزدیک با مردم به گفت و گو پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار