رییس اداره امورتربیتی شهر تهران: توسعه مستلزم پرورش نیروی انسانی کیفی است

تهران (پانا) - نخستین جلسه گفتمان سند تحول بنیادین، ویژه نیروهای معاونت پرورشی با حضور نقوی رییس اداره امور تربیتی شهر تهران مدریت منطقه 4 معاونین و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن شهید پیچک منطقه 4  برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس اداره امورتربیتی شهر تهران: توسعه مستلزم پرورش نیروی انسانی کیفی است

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4، نخستین جلسه گفتمان سند تحول بنیادین ویژه نیروهای معاونت پرورشی با حضور نقوی رییس اداره امور تربیتی شهر تهران مدریت منطقه 4 معاونین و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن شهید پیچک منطقه 4 در روز سه شنبه 20 فروردین برگزار گردید.

رییس اداره امورتربیتی شهر تهران در این جلسه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از زحمات نیروهای پرورشی منطقه 4 طی ایراد سخنانی افزود: نظام آموزش و پرورش از بزرگ ترین و گسترده ترین سیستم های درون هر جامعه ای است که سرنوشت آن جامعه را دربلندمدت تعیین می کند. ضرورت آموزش نیروی انسانی هنگامی آشکار می شود که به این حقیقت توجه داشته باشیم که توسعه مستلزم پرورش نیروی انسانی کیفی و با صلاحیت می باشد. نقوی گفت: در سند تحول بنیادین، معلم به عنوان موثرترین عنصر یاد شده است. با توجه به این موضوع در نظر گرفتن تغییرات در تعلیم و تربیت، فراگیری مهارتهای جدید برای کارکنان و مدیران و آموزشهای ضمن خدمت جهتبه روز نمودن آگاهی های افراد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

قابل ذکر است با توجه به اهمیت موضوع و به اسـتناد راهکار6-11سندتحول بنیادین، درخصوص اسـتقرارساز و کارهای ارتقای توانمندی های معلمان برای مشارکت مؤثرآنان در برنامه ریزی درسی درسطح مـدرسه، شورای پرورشـی اداره کل شهر تهران تصمیم به برگزاری سلسله گفتمانهای در مناطق 19 گانه گرفت که این جلسه اولین جلسه از این گفتمانها بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار