فرماندار اسلامشهر: تعددمراکز فرهنگی نمی‌تواند یکپارچگی فرهنگی ایجاد کند

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهردر نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت : متولی فرهنگ باید مشخص باشد و اگر دیگران هم می‌خواهند کار فرهنگی انجام دهند باید براساس سیاست‌گذاری مشخص و واحدی اقدام شود.

کد مطلب: ۹۰۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: تعددمراکز فرهنگی نمی‌تواند یکپارچگی فرهنگی ایجاد کند

مسعود مرسلپور در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان اسلامشهر با اشاره به مورد هجمه قرار گرفتن جوانان توسط مخالفان نظام بیان کرد: دشمنان انقلاب هزینه‌های هنگفتی صرف مسائل جوانان از فرم لباس تا اندیشه و فرهنگ، برنامه عدم اطمینان به آینده و درهم ریختگی فکری جوانان و دوری از دین و هزاران مسئله دیگر می کنند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به ضرورت تغییر در مدیریت فرهنگی کشور تصریح کرد: تعدد مراکز فرهنگی نمی‌تواند یکپارچگی فرهنگی ایجاد کند، بنابراین متولی فرهنگ باید مشخص باشد و اگر دیگران هم می‌خواهند کار فرهنگی انجام دهند باید براساس سیاست‌گذاری مشخص و واحدی اقدام شود.

او در رابطه با اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا در برخورد با سپاه پاسداران افزود: مسئولین ما در این شرایط با تدبیر و مدیریت و دقت و پرهیز از احساسات، خوب و درست تصمیم بگیرند و مردم نیز به صورت یکپارچه و متحد حمایت خود را از انقلاب و پاسداری از آن اعلام کردند.

مرسلپور به اشتغال‌زایی برای 1700 جوان اسلامشهری در سال نود وهفت پرداخت و گفت: در سال نود وهشت که سال رونق تولید نامگذاری شده باید با کاهش بروکراسی اداری برای جوانان جویای کار ایجاد شغل کرد و با ثابت نگه داشتن شرایط کنونی شهرستان از نظر اشتغال، تولید و ایجاد کارخانه‌ها و کارگاه‌های جدید برای تولید و اشتغال‌زایی در سال جاری اقدام کرد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به کمک‌های ارسالی فراوان از سوی اسلامشهر به سیل‌زدگان برخی استان‌های کشور خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌هایی که تاکنون به استان‌های آسیب‌دیده کشور ارسال شده در روزهای آتی نیز جشن گلریزان با حضور همه تشکل‌های مردمی و همه آحاد و گروه‌های مختلف مردم و مسئولان با هدف جمع‌آوری کمک و یاری رساندن به مناطق سیل‌زده در این شهرستان برپا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار