مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی:

امنیت و آرامش جامعه نتیجه تلاش های شبانه روزی سپاه پاسداران است

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت :امنیت و آرامش جامعه نتیجه تلاش های شبانه روزی سپاه پاسداران می باشد.

کد مطلب: ۹۰۷۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و آرامش جامعه نتیجه تلاش های شبانه روزی سپاه پاسداران است

عباس سعیدی در دیدار با سردار مرتضوی فرماندهی سپاه جواد الائمه استان به مناسبت روز پاسدار و در پی هتاکی رئیس جمهور آمریکا اظهارداشت :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های اقتصادی نظامی فرهنگی اجتماعی خوش درخشیده است .

سعیدی با توجه به ظرفیت بالای آموزش وپرورش گفت : ما اعلام آمادگی میکنیم با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهداف تعلیم تربیت محقق شود

سردار مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه استان نیز در این دیدار بیان کرد: تلاش و فعالیت های آموزش وپرورش از سپاه و بسیج جدا نیست.

وی خاطر نشان کرد: آموزش وپرورش یکی از اصلی ترین عناصر می باشد که با مشارکت در ماموریت ها و موفقیت ها نقش بسزایی داشته است.

سردار مرتضوی اظهار داشت:جوان و نوجوان نیروی محرکه و انرژی حرکت در گام دوم از حساسیت بالایی برخوردار است و اعتلای بسیج جوان مومن انقلابی پای کار از فرمایشات رهبر است

فرمانده سپاه استان گفت :خودسازی برای ادامه حرکت از اولویت گام دوم انقلاب است و در این شرایط آموزش وپرورش یکی از ارکان مهم جهت پایداری نظام است.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان ، معاونین اداره کل روسای اداره بازرسی و اداره اطلاع رسانی حضور داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار