بهسازی معابر 53 روستای شهرستان ساوجبلاغ

کرج (پانا) - رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت:معابر 53 روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 92 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شده است.

کد مطلب: ۹۰۷۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی معابر 53 روستای شهرستان ساوجبلاغ

میثم سالاری رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ در این باره افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره توجه ویژه ای به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته دارد و آسفالت ، بهسازی راه های روستایی، احداث پارک روستائی و سنگفرش معابر، هم با هدف تامین امنیت و رفاه مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی بابیان اینکه با همکاری اداره ثبت اسناد 14 هزار و 770 جلد سند برای مسکن و املاک مردم سند صادر شده است افزود:به منظور مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستائیان در برابر بلایای طبیعی 200میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود 4 درصد و بازپرداخت 12 ماهه به روستاییان اعطا می‌شود که در همین زمینه تاکنون 2هزار و 846 فقره تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شده است.

وی افزود: به زودی مبلغ تسهیلات مقاوم‌‌ سازی مسکن روستائی به 400 میلیون ریال افزایش خواهد یافت و روستائیان میتوانند با استفاده از فرصت به وجود آمده برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت موضوع مسکن محرومان است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نهاد متولی تأمین مسکن محرومان 6 واحد مسکونی برای محرومان شهرستان ساوجبلاغ در دستور کار دارد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

سالاری در پایان از اعزام تیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز برای امداد رسانی به سیل‌زدگان خوزستان خبر داد و گفت: تیمی متشکل از ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی به منظور ترمیم و استحکام‌بخشی سیل‌بندها و انجام فعالیت عمرانی برای مقابله با مشکلات سیل اخیربه خوزستان اعزام شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار