لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس به هت‌تریک قهرمانی چشمک زد

تهران (پانا) –پرسپولیس در حضور هوادارانش شب پرگلی را تجربه کرد و توانست با عبور از سایپا اختلاف خود را با تیم رده دومی تراکتورسازی به 5 امتیاز برساند تا تیم برانکو بیش از گذشته به هت تریک قهرمانی نزدیک شود.

کد مطلب: ۹۰۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ پرسپولیس به هت‌تریک قهرمانی چشمک زد

پرونده دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی بسته شد.

پرسپولیس که هفته گذشته با پیروزی شیرین در لیگ قهرمانان به روند صد در صد بردهایش در سال 98 ادامه داد، در ورزشگاه آزادی با سیستمی جدید و تهاجمی به مصاف تیم بدون دغدغه سایپا رفت و در حالی که گل اول بازی را دریافت کرده بود توانست جریان بازی را در اختیار بگیرد و در دیداری پرگل شاگردان علی دایی را 3 بر 2 شکست داد.

معین عباسیان در دقیقه 4 سایپا را پیش انداخت اما بشار رسن با گلزنی خود در دقیقه 32 کار را به تساوی کشاند تا تیم برانکو بازنده به رختکن نرود، این اولین گل بشار رسن برای پرسپولیس بود.

در نیمه دوم فوتبال تهاجمی پرسپولیس در دقیقه 49 جواب داد و علی علیپور در دقیقه 49 و مهدی ترابی در دقیقه 69 برای تیم برانکو گلزنی کردند اما این پایان کار نبود و دقیقه 68 رضا اسدی اختلاف را کم کرد و در نهایت بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس تمام شد.

این نتیجه باعث شد تا پرسپولیس 54 امتیازی شود و اختلاف خود با تراکتورسازی را به 5 امتیاز برساند تا در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ بیش از هر زمانی در این فصل پرسپولیس به قهرمانی و هت تریک در بالا بردن جام نزدیک شود. در جدول رده‌بندی استقلال و سپاهان با 47 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار