جشنواره ملی نوروزی پلیس در قم برگزار می‌شود

قم (پانا)- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از برگزاری جشنواره ملی نوروزی پلیس با شعار « نشاط بهاری و نظم و قانون‌مداری » در 6 بخش شامل عکس، فیلم، خاطره، شعر، سرود و مقاله خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی نوروزی پلیس در قم برگزار می‌شود

سرهنگ"مهرداد حاجی زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: این جشنواره در 5 قالب شعر، خاطره، مقاله، عکس و فیلم از طریق پیام رسان های بومی سروش، ایتا، آی گپ، گپ، ساپنا و بله برگزار می شود.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در محورهای "پلیس؛ حافظ جان و مال مردم"، "پلیس؛ هوشیاری، دقت و سرعت عمل"، "پلیس؛ اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع"، "پلیس؛ خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه"، 'پلیس؛ راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون"و "تحقق شعار محوری پلیس راهور با عنوان پرهیز از خطر، آرامش در سفر" را ارسال کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: عموم شهروندان می توانند آثار خود را در بخش ها و موضوعات اعلام شده حداکثر تا 31 فروردین 98 از طریق شبکه مجازی به نشانی festpolice@ارسال کنند.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان حداکثر امکان ارسال 3 اثر را دارند، گفت: این افراد در ذیل هر اثر لازم است نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، شماره تماس و شماره ملی خود را قید کنند.
سرهنگ حاجی زاده خاطرنشان کرد: افرادی که در بخش فیلم اثر ارسال می کنند حداکثر زمان آن باید 110 ثانیه باشد، ضمن اینکه اشعار ارسالی نیز باید در قالب چهارپاره، رباعی، غزل و مثنوی سروده و ارسال شود.
وی بیان کرد: مقالات ارسالی باید حداقل 12 و حداکثر 18 صفحه و خاطرات نیز باید حداقل 3 و حداکثر 5 صفحه با قلم 14 لوتوس ارسال شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه کار داوری آثار ارسالی به جشنواره تا پایان اردیبهشت انجام می شود، گفت: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار