دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتل و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتل، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی و ساخت هتل HODEC EXPO اردیبهشت  98 در تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتل و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

محمدحسن اسدی، رئیس شورای سیاستگذاری HODEC EXPO با اعلام این خبر افزود: دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتل، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی و ساخت هتل با رویکرد تبیین استانداردهای لازم در صنعت هتلداری و همچنین رفع موانع سرمایه‌گذاری در این حوزه با حضور شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی و متخصصان هتلداری برپا خواهد شد.
وی افزود: روند ساخت و تجهیز هتل و تاسیسات گردشگری در کشور به دلیل نبود استاندارهای لازم، همواره با چالش مواجه بوده است و این نمایشگاه تلاش دارد تا با ایجاد یکپارچگی و تکمیل زنجیره مراحل ساخت یک هتل از سرمایه‌گذاری تا راه‌اندازی، علاوه بر ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاران، شرایط مناسبی را نیز برای فعالان و متخصصان این حوزه فراهم کند.

اسدی که به عنوان مدیرکل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ریاست شورای سیاستگذاری این نمایشگاه را بر عهده دارد اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری، به دلیل اهمیت موضوع به طور خاص از نمایشگاه تخصصی HODEC EXPO حمایت می‌کنند و همه تلاش خود را در جهت رفع موانع سرمایه‌گذاری و همچنین ارائه راهکارها و شیوه‌های مختلف جذب سرمایه‌گذار به کار خواهند بست.

دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتل، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی و ساخت هتل، به همت بخش خصوصی و با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همراه با برنامه‌های جانبی و نشست‌های تخصصی، سوم تا پنجم اردیبهشت 98 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار