طرح شهاب، مهمترین طرح ملی آموزش و پرورش برای شناسایی استعداد برتر است

تهران(پانا) - سید کمال حسینی، معاون آموزش ابتدایی منطقه 12 تهران در جلسه معاونت آموزش ابتدایی منطقه اعلام کرد: در برنامه شهاب منطقه 12 امسال پایه چهارم و پنجم مجری هستند.

کد مطلب: ۹۰۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهاب، مهمترین طرح ملی آموزش و پرورش برای شناسایی استعداد برتر  است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، جلسه معاونت آموزش ابتدایی با موضوع تبیین برنامه ملی شهاب و امور جاری آموزشی با حضور سید کمال حسینی معاون آموزش ابتدایی در دفتر این معاونت برگزار شد.

حسینی در این جلسه گفت: طرح شهاب، مهمترین طرح ملی آموزش و پرورش برای شناسایی هوش و استعداد برتر و هدایت دانش‌آموزان است

وی در ادامه بیان داشت: طرح شهاب طرحی است، که قرار است استعداد هر دانش آموز را شناسایی کند تا شاهد سیکل معیوب سیستم آموزشی کشور که هدایتش تنها به سمت و سوی کسب دانش و راهی کردن دانش آموزان به دانشگاه ها و آن هم در مسیرهای غلط خارج از تواناییشان است، نباشیم.

معاون آموزش ابتدایی منطقه تصریح نمود: در برنامه شهاب منطقه 12 امسال پایه چهارم و پنجم مجری هستند. دستور العمل به مناطق ارسال شده که می بایستی دستور العمل توسط مناطق به مدارس ارسال گردد و در مدارس مجری، باید کارگروهی به نام «کارگروه برنامه ملی شهاب» تشکیل گردد. این کار گروه صرف اینکه فقط معلمان درگیر کار هستند نیست بلکه مدیر و معاونین و تمامی همکاران مدرسه با این موضوع در گیر می باشند.

حسینی در پایان اظهار داشت: اگر این طرح درست اجرا و زیرساخت های لازم مهیا شود و معلم ها در این راستا آموزش ببینند ما به مقصد مطلوب می رسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار