دورهمی صمیمی معاونان پرورشی مدارس در مجموعه فرهنگی بعثت

تهران (پانا) - معاونان پرورشی کلیه مقاطع تحصیلی مدارس منطقه 16 تهران طی یک دورهمی در مجموعه فرهنگی تربیتی بعثت حضور یافتند.

کد مطلب: ۹۰۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دورهمی صمیمی معاونان پرورشی مدارس در مجموعه فرهنگی بعثت

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه16 تهران، معاونان پرورشی کلیه مقاطع تحصیلی مدارس منطقه طی یک دورهمی در مجموعه فرهنگی تربیتی بعثت حضور یافتند.

این دورهمی با حضور مدیرمنطقه، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و آموزش ابتدایی، کارشناسان برخی دوایر و معاونان پرورشی مدارس صورت گرفت و پالیزدار، مدیرمنطقه طی سخنرانی در این دورهمی و عرض تبریک به مناسب سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و نیز عرض تبریک به مناسبت افزوده شدن این مجموعه فرهنگی به همه معاونان پرورشی مدارس خواستار پررنگ تر شدن فعالیت های انجام شده در حوزه پرورشی با توجه به افزوده شدن یک مجموعه فرهنگی تربیتی دیگر در سطح منطقه و پویایی و نشاط بیشتر در مدارس و بخصوص دانش آموزان شد.

در ادامه پیراسته نیا معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن عرض تبریک به مناسب اعیاد خجسته ماه شعبان و ایراد سخنرانی به این مطالب اشاره داشت که امسال به حول و قوه الهی برای سومین سال آماده تدارک اجرای راه پیمایی بزرگ خانوادگی عید نیمه شعبان خواهیم بود که این امر با همکاری شما درمدارس محقق خواهد بود.

اظهار همدردی با حادثه دیدگان واقعه سیل اخیر کشورمان نیز از مطالب دیگری بود که معاون پرورشی بدان پرداخت و امداد و کمک رسانی در این خصوص را فرصتی سبب نزدیکی دل ها و خواستار مشارکت بیش از پیش در این زمینه گردید.

در ادامه وی از زحمات تمامی نیروهای پرورشی مدارس در امر اجرا و تحقق برنامه های فرهنگی، تربیتی، ورزشی و هنری در سطح مدارس در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

مولودی خوانی در رثای سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و نیز تقدیر از دو تن از معاونان پرورشی مدارس که به مقام جانبازی نائل شده بودند از برنامه های انجام گرفته در این مراسم بود.

در پایان معاونان پرورشی با حضور در سایر فضاهای این مجموعه فرهنگی تربیتی از آن بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار