کشف 351کیلوگرم تریاک در"نی ریز"

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه پژو پارس و کشف 351 کیلوگرم تریاک در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 351کیلوگرم تریاک در"نی ریز"

سردار احمدعلی گودرزی، بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز مطلع شدند شخصی قصد انتقال یک محموله تریاک از سیرجان به نی‌ریز را دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از ایست و بازرسی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس موفق شدند با شگردهای خاص پلیسی یک دستگاه پژو پارس را شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس، با بیان اینکه راننده با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری شد، خاطر نشان کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی دقیق از آن خودرو، میزان 351 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند نیروی انتظامی استان فارس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهند داد این افراد سودجو به اهداف پلید و شوم خود دست پیدا کنند.

کشف 19کیلو و700 گرم تریاک از پراید در"آباده"

فرمانده انتظامی شهرستان "آباده" نیز از کشف 19کیلو و 700گرم تریاک از یک دستگاه پراید و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ"طهماسب سمایی" اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در حین ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور "آباده" به اصفهان" به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو، مقدار 19کیلو و700گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر صندلی عقب خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار