خطیر: شادی بازیکنان بعد از پیروزی مقابل سپاهان بیش از حد بود

تهران (پانا) - معاون باشگاه استقلال شادی بازیکنان این تیم پس از پیروزی مقابل سپاهان را بیش از حد توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خطیر: شادی بازیکنان بعد از پیروزی مقابل سپاهان بیش از حد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» درباره این موضوع که هواداران استقلال بعد از دو برد مقابل الهلال و سپاهان خوشحال هستند، اظهار داشت: خوشبختانه لطف خدا شامل حال استقلال شد. متأسفانه گل سالم استقلال در دقیقه 85 به اشتباه توسط داور مسابقه مردود اعلام شد، آنهم در مسابقه‌ای که استقلال شایسته برد بود و ما به سه امتیاز آن احتیاج داشتیم. باز هم خدا را شکر که در دقیقه 97 گل پیروزی را زدیم و در روزی که شایسته برد بودیم به پیروزی رسیدیم، وگرنه نمی‌دانیم داور مسابقه چگونه می‌توانست این موضوع را هضم کند.

وی درباره اینکه اکثر کارشناسان هم معتقد بودند گلی که توسط داور مردود اعلام شد، هیچ اشکالی نداشت، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که ما هر چه زودتر سیستم VAR را باید در فوتبال‌مان داشته باشیم. الان بازی‌ها به مراحل حساس خودش نزدیک شده است و اگر داوران بخواهند چنین اشتباهاتی داشته باشند در روند قهرمانی تأثیر می‌گذارند. باز هم می‌گویم که خدا را شکر که استقلال در دقیقه 97 گل زد و بازنده و یا با نتیجه تساوی از زمین خارج نشدیم.

خطیر درباره این موضوع که بعضی از پیشکسوتان استقلال به شادی‌های پایان بازی بازیکنان انتقاد کردند، تصریح کرد: من خودم الان که شرایط آرام شده است، می‌گویم که شادی یک مقدار بیش از حد بود. شاید فشار روانی که در دو سه هفته اخیر به تیم وارد شد، دلیل شادی بیش از حد بازیکنان بوده است. الان خوشبختانه شرایط تیم عادی است و امیدوارم روند نتایج مسابقات طوری باشد که استقلال یک قهرمانی به هوادارانش تقدیم کند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره این موضوع که بعد از پیروزی مقابل الهلال برای برگشت با مشکلاتی مواجه شدند، عنوان کرد: واقعیت این است که پرواز قطر محدود است و تنها پروازی که وجود دارد پرواز قطری است. یک پرواز عمان ایر هم هست که یک توقف در عمان دارد. متأسفانه یا خوشبختانه به خاطر تخفیف‌هایی که وجود داشت در این مدت پرواز قطری از ایران بدون مشکل بود، ولی برای برگشت از قطر تا 20 روز آینده همه‌ی پروازها پر بود و امکان برگشت برای 45 نفر به تهران یا حتی شهرهای دیگر وجود نداشت و ما مجبور شدیم که یک پرواز را چارتر کنیم. جا دارد از مدیرعامل و رئیس شرکت هواپیمایی زاگرس تشکر کنم که لطف کردند و این پرواز چارتر را در اختیار باشگاه استقلال قرار دادند. بلافاصله بعد از بازی با الهلال قرار شد که تیم با این پرواز چارتر تیم به تهران برگردد. تقریباً یک ساعت قبل از پرواز به ما اطلاع دادند که بحرین مجوز گذر از آسمان‌شان را نداده است. خوشبختانه اتفاقی نیفتاده بود و ما بعد از اینکه فهمیدیم این اتفاق افتاده تیم را به هتل برگردانیم و بازیکنان یک ریکاوری کامل در هتل انجام دادند و فردای آن روز مجوز گرفته شد و تیم برگشت. بازیکنان و کادرفنی هم راضی بودند و مشکلی هم نبود.

وی در مورد زمین تمرین استقلال و اینکه از مجموعه انقلاب می‌توان استفاده کرد، گفت: من یک نکته‌ای را بگویم که مشکل زمین فقط برای استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان نیست. اگر یادتان باشد تیم ملی فوتبال ایران هم مشکل زمین داشت. تیم ملی یک تمرین هم در کمپ تیم ملی انجام نداد. این مشکل زیرساخت برای کل فوتبال ایران است. استقلال و پرسپولیس هیچ وقت زمین خوب نداشتند. متأسفانه نمی‌دانم علت چیست. ما اصلاً زمینی نداریم که بخواهیم کار آماده‌سازی داشته باشیم. الان مجموعه انقلاب هم برای یک مدت اجاره باشگاه استقلال است. این خانه به دوشی همیشه در فوتبال ایران هست. احساس من این است که دولت باید به استقلال و پرسپولیس زمینی بدهد که برای خودشان باشد و آن را آماده کنند. تنها زمین با کیفیت خوب در تهران استادیوم آزادی است. با آن شدت بارانی که در ابتدای نوروز وجود داشت اگر در هر زمینی شما تمرین کنید و آب باران جذب زمین نشود و تیم تمرین کند، چمن زمین از بین می‌رود و هیچ مالکی به شما زمین تمرین نمی‌دهد. شما اگر تمرینات باشگاه پرسپولیس را هم ببینید آنها هم با مشکل مواجه بودند و بازیکنان‌شان نتوانستند تمرین کنند. من صحبتی که دارم این است که مشکل زمین تمرین فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست و تیم ملی هم مشکل زمین دارد. ما باید کمک کنیم که این مشکل حل شود و حداقل چیزی که یک باشگاه باید داشته باشد برای این دو باشگاه بزرگ اتفاق بیفتد.

خطیر در پایان تصریح کرد: احساس می‌کنم بخشی از این مسائل فشار رسانه‌هاست، اما باور کنید این مشکل همیشه بوده و ما همه‌ی تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک زمین خوب داشته باشیم. احساس می‌کنم تا وقتی که مالک زمین نباشیم نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم. الان کمپ مرحوم حجازی در دست ماست، اما نمی‌دانیم که مالک آن هستیم یا نه. اصلاً نمی‌دانیم که می‌شود روی آن سرمایه‌گذاری کنیم. البته با لطف مهندس کریمی، مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی زمین چمن مجموعه انقلاب را یک سال اجاره کردیم و قبل از عید هم در قسمت‌هایی از زمین بذر کاشتیم و امیدوارم که در این وضعیت، آب و هوا هم به ما کمک کند تا این زمین آماده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار