مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس استان دیدار کرد

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در دیدار با فرمانده سپاه بیت المقدس استان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه ، روز پاسدار را به سردار رجبی و مجموعه سپاه پاسداران و پرسنل استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس استان دیدار کرد

در این دیدار که صبح امروز صبح انجام شد مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه تنی چند از همکاران، با حضور در فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان ضمن دیدار با سردار رجبی، اعیاد شعبانیه، خجسته زاد روز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و روز پاسدار به وی و مجموعه سپاه بیت المقدس کردستان تبریک گفت.

وی افزود : در این ایام مبارک به نمایندگی از فرهنگیان استان لازم می دانم از همکاری آن نهاد مقدس در اجرای برنامه های مشترک به ویژه فعالیت های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تقدیر و تشکر می نمایم .

رشید قربانی در ادامه با محکوم نمون اقدام نابخردانه رییس جمهور رژیم آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: سپاه پاسداران نیروی انقلابی و مردمی است که از ابتدای شکل گیری انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف از ارزشها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست نموده و دارای جایگاه ویژه ای است .

هم چنین در این دیدار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز از همکاری متقابل آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های مشترک به ویژه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و سایر اقدامات تشکر کرد .

گفتنی است در پایان این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان با اهدای لوح سپاس از فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و معاون هماهنگ کننده وی تقدیر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار