انتخاب شهرستان های استان تهران به عنوان معین استان لرستان

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ازانتخاب اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به عنوان معین استان لرستان در حادثه سیل اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب شهرستان های استان تهران به عنوان معین استان لرستان

یوسف بهارلو در تشریح این خبرگفت: با توجه به حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق کشور و ضرورت کمک به دانش آموزان و فرهنگیان عزیز آسیب دیده، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان معین آموزش و پرورش استان لرستان انتخاب شد .

او با اشاره به ضرورت بسیج تمامی امکانات در راستای کمک به هموطنان سیل زده به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان عزیز در این مناطق تاکید کرد: کلیه ظرفیت‌های موجود در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در راستای کمک و پشتیبانی از هموطنان سیل زده به کار گرفته خواهد شد .

بهارلو با تاکید بر ضرورت مشارکت جدی مدارس، دانش آموزان و فرهنگیان در این امر انسان دوستانه، تصریح کرد: قطعا با حمایت دانش آموزان ، اولیا و فرهنگیان در شهرستان‌های استان تهران به یاری هموطنان و دانش آموزان آسیب دیده در استان لرستان خواهیم پرداخت و خود را در این روزهای سخت شریک غم‌های آنان خواهیم دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار