شناسائی خانواده های نیازمند جزو الویت های کاری انجمن های حمایت باشد

ارومیه(پانا)- مدیر کل زندانهای آذربایجان غربی در اولین جلسه انجمن حمایت شهرستان خوی گفت : شناسائی خانواده های نیازمند و آموزش حرفه آموزی به آنها باید جزو الویت های کاری انجمن های حمایت باشد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسائی خانواده های نیازمند جزو الویت های کاری انجمن های حمایت باشد

در ابتدای جلسه بروجنی ضمن تبریک سال نو و اظهار تاسف از ضررهای جانی و مالی در سیل اخیر ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در انجمن شهرستان خوی ، به توسعه حمایت ها و فرهنگ سازی با هدف جذب خیرین و تغییر نگرش جامعه نسبت به زندانی و خانواده آنها، تأکید داشت.

بروجنی در این جلسه در خصوص شناسایی نیازمندان واقعی گفت: شناسایی خانواده های زندانیان نیازمند و اولویت بندی در حمایت ها در دستور کار قرار گیرد و با جذب کمک های خیرین و نهادهای حمایتی، از بروز آسیب ها پیشگیری شود.
ایشان در ادامه تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی خانواده های زندانیان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می بایست ضمن آشنا کردن آنها با آسیب های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن، همواره مورد حمایت های معنوی و مادی قرار گیرند.

مدیر کل زندانهای استان با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کاهش آمار وقوع جرایم تصریح کرد؛ دوره های مختلف آموزشی که برای ارتقاء سطح توانمندی همسران وفرزندان زندانیان برگزار می شوند تاثیر به سزای در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارند که باید به اینگونه آموزش ها در طول سال توجه ویژه داشت .

در ادامه حضار در جلسه نقطه نظرات خود برای بهره وری هر چه بیشتر در سال جدید اعلام کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار