تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا ،نتیجه معکوس رقم زد

مراغه (پانا) - عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: اقدان نابخردانه آمریکا در موضوع تروریست خواندن سپاه پاسداران ،نتیجه معکوس رقم زد و محبوبیت این سازمان رسمی نظامی را افزایش داد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا ،نتیجه معکوس رقم زد

آیت ا...محمد تقی پورمحمدی روز جمعه در مراسم راهپیمایی مردم ولایتمدار مراغه در محکوم کردن اقدامان نابخردانه آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین هدف آمریکا از این اقدام ایجاد امنیت اسرائیل و برهم زدن اتحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که با عنایت خداوند و هوشیاری مردم نتیجه معکوس رقم زد.

وی با بیان اینکه تحریم سپاه از سوی آمریکا ،موجب افزایش محبوبیت این سازمان رسمی شد ،افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار امام راحل و یک نهاد مقدس است و خدمات ارزنده آن در تمامی حوزه ها برای ملت ایران و کشورهای همسایه آشکار است.

ایشان به ناراحتی آمریکا از اقدامات نیروهای مسلح ایران بخصوص سپاه پاسداران در خنثی سازی نقشه های آن ها اشاره و افزود : مشاورین نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درخواست مسئولین کشورهای عراق و سوریه در آن کشورها حضور و کمک شایانی در خنثی سازی توطئه های آمریکا و هم پیمانان داعشی آن کردند.

امام جمعه مراغه در ادامه با بیان اینکه همه ملت ایران برای پاسداری از کشورمان ،پاسدار هستیم ،اظهار کرد : مردم ولایتمدار ایران همچون سال های قبل پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و اقدامات خصمانه رییس جمهور بی عقل آمریکا در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار