50 روستا به وسایل ورزش همگانی تجهیز می گردد

کرج (پانا) - معاون توسعه امور ورزش اداره کل و سرپرست هیئت ورزشهای همگانی البرز توسعه ورزش همگانی را از مهمترین اهداف، وظایف و مأموریتهای ورزش و جوانان دانست.

کد مطلب: ۹۰۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
50 روستا به وسایل ورزش همگانی تجهیز می گردد

قدرت الله شمیرانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل و سرپرست هیئت ورزشهای همگانی البرز در نشست توسعه ورزش همگانی در روستاهای استان البرز که صبح امروز در باحضور فرمانداران شهرستانهای البرز در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی گفت: از فرماندارن محترم می خواهیم که فقط به بحث توسعه زیرساختها که البته از کمبودهای اصلی ورزش استان است توجه نداشته باشند و بحث گسترش و توسعه ورزش همگانی در روستاها را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در طول سال 97 اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی استان البرز کمک های قابل توجه ای به هیئتهای شهرستانی داشتند و اعتبارات چشمگیری را در این مورد اختصاص دادند.

شمیرانی ادامه داد: ما این آمادگی را داریم که به تمامی روستاهای استان مربی ورزشی اعزام کنیم و اگر در روستاها مکان های اختصاصی برای ورزش در نظر گرفته شود، آن ها را تجهیز خواهیم کرد.

وی با بیان این که "اولین گام در راه توسعه ورزش همگانی روستاها این جلسه بود" اظهار کرد: در سال جدید اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی برنامه های مدون و اثرگذاری برای توسعه ورزش همگانی در نظر گرفته که امیدواریم با کمک فرمانداران اجرایی شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل با اعلام این خبر که " 50 روستا به وسایل ورزش همگانی تجهیز می گردد " تصریح کرد: از فرمانداران محترم می خواهیم که به دهیاران دستور دهند تا با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود پای کار بیایند چرا که واقعا نیاز به توجه به توسعه ورزش همگانی در مناطق روستایی احساس می شود.

سرپرست هیئت ورزشهای همگانی البرز اضافه کرد: ما با تمام توان و امکانات خود در کنار فرمانداری های برای توسعه ی ورزش همگانی هستیم و از شما نیز انتظار داریم در این خصوص ما را یاری کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار