تغییر ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس در بهار 98

شیراز (پانا) - سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس از تغییر ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس، در بهار 98خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساعت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس در بهار 98

همت محمدی با اشاره به تغییر ساعت بازدید اماکن تحت پوشش این اداره کل در 3 ماهه اول سال افزود: مجموعه فرهنگی حافظ از ساعت 8:30 صبح الی 24 ، مجموعه فرهنگی سعدی از ساعت 8:30 صبح تا 23 است باز است.

او ادامه داد: ارگ کریمخانی؛ یکی از آثار تاریخی دوران زندیه، از ساعت 8:30 تا 22، پذیرای گردشگران و علاقمندان است.

محمدی اضافه کرد: شروع به کار موزه‌های پارس و سنگهای تاریخی هفت‌تنان از ساعت 8:30 الی 20 و گرمابه وکیل از ساعت 8:30 لغایت 21 پذیرای علاقمندان است.

سرپرست امور فرهنگی میراث فرهنگی فارس بیان داشت: مجموعه‌های جهانی پاسارگاد، تخت‌جمشید، آتشکده فیروزآباد، بیشاپور، موزه بیشاپور و تنگ چوگان کازرون، همچنین مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب از 8:30 صبح تا 20 به صورت یکسره باز است.

او با اشاره به فراهم بودن امکان تهیه بلیت بازدید از اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس، به صورت الکترونیکی گفت: بازدید کنندگان می‌توانند از طریق ارسال کلمه iran به صورت پیامک به شماره 30007171 و دریافت لینک دانلود رایگان اپلیکیشن «تفریحاتی» به صورت مستقیم و آنلاین بلیت اماکن تاریخی و گردشگری فارس را خریداری نمایند.

او ادامه داد: همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق مراجعه مستقیم به وب سایت www.tafrihati.com و یا از طریق اسکن QRcode طراحی شده بر روی بنرهای نصب شده در ورودی اماکن و ورود مستقیم به بخش فروش مکان مورد نظر، بلیت خود را به صورت الکترونیکی خریداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار