فرماندار اسلامشهر خبر داد: برگزاری همایش بزرگ نیروی انسانی بامحور رونق تولید

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهردر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اسلامشهر گفت: یکبار با رعایت کلیه مقررات قانونی در مورد محصولات صادراتی اسلامشهر به این شهرستان اعتماد شود، چرا که این شهرستان از ظرفیت‌های مناسبی در این حوزه بهره مند است.

کد مطلب: ۹۰۶۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد: برگزاری همایش بزرگ نیروی انسانی بامحور رونق تولید

در این جلسه که با حضور محمد امامی امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران برگزار شد، مسعود مرسلپور طی سخنانی اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال ۹۷ به صورت کارگاهی و با حضور متصدیان واحدهای تولیدی اعم از کارگاه، کارخانه، دامداری، دامپروری و یا کشتارگاه‌هایی که مشکلاتی با دستگاههای مختلف اداری و خدماتی داشتند برگزار و در همان جلسه تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ می شد.

او تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی بخش تولید علاوه بر مالیات بر ارزش افزوده، تسهیلات و سرمایه در گردش است و در این راستا باید تمهیداتی اندیشیده شود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه شعب بانک‌های مختلف بر اساس مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی تسهیلات لازم را در اختیار تولیدکنندگان قرار دادند، افزود: با این حال پرونده واحدهایی که جهت دریافت وام به دفاتر مرکزی بانکها در تهران ارجاع می شود، عمدتاً با مشکل مواجه می شوند.

مرسلپور در ادامه گفت: برخی از کارخانه‌های اسلامشهر اگر در حال حاضر از حمایت فرمانداری، اداره صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برخوردار نباشند سرپا نمی‌مانند لذا باید وضعیت آنها در مورد سرمایه در گردش مشخص شود.

او با بیان اینکه فرمانداری اسلامشهر در سال ۹۸ به دنبال این است تا سه برنامه را با توجه به شرایط موجود دنبال کند، تاکید کرد: مورد نخست نگهداشت وضع فعلی شهرستان در حوزه صنعت و تولید است که رضایت بخش نیز هست و.برنامه بعدی ترغیب به سرمایه گذاری است که چند پروژه در احمد آباد مستوفی و چهاردانگه و بخش مرکزی آغاز شده و مورد سوم نیز فراهم ساختن زمینه لازم برای صادرات برخی کالاهای تولیدی در شهرستان است.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: تقاضای ما این است که یکبار با رعایت کلیه مقررات قانونی در مورد محصولات صادراتی اسلامشهر به این شهرستان اعتماد شود چرا که این شهرستان از ظرفیت‌های مناسبی در این حوزه بهره مند است.

مرسلپور از برگزاری همایش بزرگ نیروی انسانی محور رونق تولید در اینده نزدیک در شهرستان اسلامشهر نیز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار